Najčešća pitanja
Ne, registracija se vrši automatski prilikom vaše prve rezervacije termina putem stranice „Zakazivanje termina“.
Vaš korisnički profil se kreira automatski prilikom prve rezervacije termina u ordinaciji na stranici „Zakazivanje termina“. Nakon toga, automatski vam je otvoren vaš profil i možete videti vaše zakazane termine na stranici „Moji termini“.
Možete videti na stranici „Moji termini“. Prijavite se uz pomoću e-mail adrese i lozinke koju ste dodali prilikom kreiranja prvog termina za Uslugu : Prvi pregled nutricioniste + plan ishrane.
Ako već imate nalog, prijavite se svojom e-mail adresom i lozinkom koju ste postavili prilikom prethodne rezervacije, na stranici „Moji termini“.
Kliknite na link „Zaboravili ste lozinku?“ u prozoru na stranici „Moji termini“ za prijavljivanje i unesite svoju e-mail adresu. Na vašu adresu stići će uputstvo za resetovanje lozinke.
Svi pacijenti koji već imaju profil zakazuju termine za kontrolu putem stranice „Zakazivanje termina“. Prvo je potrebno da se ulogujete na stranicu „Moji termini“ kako bi se polja za rezervaciju automatski popunila vašim podacima. Potom birate datum i vreme svog dolaska na kontrolu.
Termini za kontrolu su otvoreni 30 dana unapred, što znači da svoj sledeći pregled možete zakazati u tom vremenskom periodu.
Termini za prvi pregled su otvoreni 30 dana unapred, što znači da svoj sledeći pregled možete zakazati u tom vremenskom periodu.
Da, možete. Potrebno je da se prijavite na svoj profil i u delu „Moji termini“ otkažete postojeći termin ili izaberete novi u zavisnosti od dostupnosti i vremena zakazivanja u daljem tekstu.
Uslovi za zakazivanje, promenu i otkazivanje termina
Prvi pregled + plan ishrane:
Minimalno vreme pre rezervacije: 1 dan unapred
Minimalno vreme pre promene termina: 3 dana unapred
Minimalno vreme pre otkazivanja: 1 nedelja unapred
Nutricionistička kontrola:
Minimalno vreme pre rezervacije: 1 dan unapred
Minimalno vreme pre promene termina: 2 dana unapred
Minimalno vreme pre otkazivanja: 2 dana unapred
Da, nakon uspešne rezervacije dobićete e-mail potvrdu sa svim detaljima termina (datum, vreme i naziv usluge). Kao i email da ste kreirali nalog za pristupanje stranici „Moji termini“, kao i link za postavljanje nove šifre u slučaju da ste je zaboravili ili kada god vam bude zatrebala.
Zakazivanje termina je vezano za korisnički profil, pa svaka osoba treba da ima svoj nalog. Ako želite da zakažete termin za drugog člana porodice, potrebno je da napravite posebnu rezervaciju sa njegovim podacima i sa drugom e-mail adresom.
Ukoliko imate poteškoća sa online rezervacijom, možete nas kontaktirati i putem telefona, a osoblje će vam pomoći da ručno zakažete termin ili će uraditi to umesto vas. Kontakt telefon : 064 3531875